Jedzenie na godziny | Medycyna

Jedzenie na godziny

Najwięcej dietetyków jest zdania, że człowiek w ciągu dnia powinien jeść pięć posiłków. Należy jednak pamiętać, ze trzy z nich to podstawa, o której lepiej nie zapominać. Przede wszystkim śniadanie. Tu badania pokazują często odmienne wyniki. Według jednych idealną porą jest mniej więcej szósta rano, inne wskazują iż pierwszy posiłek około dziewiątej też jest okej. Na pewno nie można zapominać o śniadaniu i dobrze jest zjeść je mniej więcej w czasie sześćdziesięciu minut od wstania. Drugie śniadanie może być wsparcie, szczególnie dla tych osób, które rano nie mogą zjeść zbyt dużo. Obiad natomiast powinien być już posiłkiem przemyślanym. Nie ma sensu zapychać się ociekającymi tłuszczem potrawami. O wiele lepiej zjeść rybę z ciemnym ryżem. W ten sposób na kolację będzie i miejsce, i ochota. O niej także warto pamiętać. Powinna być najlżejsza ze wszystkich posiłków i spożywana około trzech, czterech godzin przed zaśnięciem. Bez chodzenia spać na głodzie i bezsenności, wywołanej ciężkostrawnym posiłkiem.

Witaj na moim serwisie! Strona poświęcona jest w całości medycynie. Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji medycznych. Mam nadzieję, że treści jakie tutaj znajdziesz przydadzą Ci się. Zapraszam do czytania i komentowania, a także likowania na fb!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)